Regulamin

1. Informacje ogólne

1.1. Sklep internetowy Milo Furniture prowadzony jest przez Milo Furniture Marek Tęsiorowski, Mechnice 39, NIP: 6191109158, REGON: 541532620. 
1.2. Regulamin zawiera zasady stosowania ze Sklepu, naruszenia, wykonania oraz warunków zwolnienia i odstąpienia od umowy.


2. Zamówienia

2.1. Wszystkie meble dostępne w Sklepie wykonywane są na indywidualne zamówienie, zgodnie z parametrami wskazanymi przez Klienta.
2.2. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po potwierdzeniu złożenia zamówienia oraz zaksięgowaniu płatności.
2.3. Czas realizacji zamówienia wynosi od 7 do maksymalnie 21 dni.


3. Ceny i płatności

3.1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
3.2. Klient może dokonać płatności przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemu płatności online.
3.3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, jednak nie dotyczy to zamówień już przyjętych do realizacji.


4. Dostawa

4.1. Dostawa realizowana jest na terenie Polski (lub innego kraju, jeśli tak ustalono indywidualnie).
4.2. Koszt dostawy podawany jest każdorazowo przed finalizacją zamówienia.
4.3. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody.


5. Gwarancja

5.1. Wszystkie towary objęte są 24-miesięczną gwarancją jakości udzielaną przez Sprzedawcę, liczona od dnia wydania towaru Klientowi.
5.2. W przypadku stwierdzenia wady, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany towaru w terminie 21 dni roboczych od zgłoszenia.
5.3. Aby zgłoszenie było skuteczne, należy przesłać opis wady, dowód zakupu oraz zdjęcia dokumentujące uszkodzenie na adres e-mail: biuro.milofurniture@gmail.com.
5.4. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy użytkownika ani wynikających z niewłaściwego użytkowania.
5.5. Gwarancja nie wyłącza uprawnień wynikających z rękojmi.


6. Odstąpienie od umowy

6.1. Wszystkie produkty oferowane przez Sklep są wykonywane na indywidualne zamówienie.
6.2. Zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli przedmiotem zamówienia jest towar nieprefabrykowany, wykonany według specyfikacji Klienta lub służący jego indywidualnym potrzebom.


7. Reklamacje

7.1. Reklamacje można składać drogą mailową na adres: biuro.milofurniture@gmail.com.
7.2. W zgłoszeniu należy podać dane kontaktowe, opis wady, zdjęcia oraz dowód zakupu.
7.3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych.


8. Dane osobowe

8.1. Dane osobowe przekazywane przez Klienta są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i polityką prywatności dostępną w Sklepie.


9. Postanowienia końcowe

9.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
9.2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu i może ulec zmianie, o czym Klienci będą informowani z wyprzedzeniem.